7 december 2021

Verwachte marketingtrends voor 2022

2 min read

Sinds de komst van nieuwe technologieën wordt er veel over marketing gediscussieerd. Tegenwoordig zijn er veel meningen over de toekomst van een branche die met de dag meer verandert. In dit blogartikel delen wij onze mening = over wat u kunt verwachten van marketing trends in 2022.

Introductie

Het is interessant hoe social media platforms veranderen de manier waarop mensen communiceren. Het is ook interessant om te zien hoe de grote platforms voor e-commerce proberen socialer te worden, wat veranderingen in marketingtrends teweegbrengt.

Een van de verwachtingen voor 2022 is dat de online communicatie veel sterker zal zijn dan nu het geval is. Communicatiemiddelen zullen zo efficiënt en eenvoudig zijn, zodat iedereen ze kan gebruiken.

Er wordt verwacht ook dat in 2022 e-commerce platforms nog meer aanwezig zullen zijn in ons dagelijks leven.

Tevens verwacht de ontwikkeling van nieuwe technologieën die mensen via hun gedachten kunnen communiceren. Er wordt verwacht dat er veel minder traditionele vormen van marketing zullen zijn, zoals billboards of advertenties op tv-schermen, die nu als verouderd worden beschouwd doorvelen.

Videocontent

Communicatiebureau Kicker gelooft dat het volgende grote ding in marketing videocontent is. Het is te zien aan hoe merken investeren om betere video’s voor hun klanten te maken.

De digitale marketing zal meer geïntegreerd raken in het dagelijks leven – net als andere technologieën, zal het zijn huidige vorm overstijgen en onze toekomst nog meer vorm geven.

Daarnaast wordt er verwacht ook dat steeds meer mensen augmented reality zullen gebruiken om hun winkelervaringen nog beter te maken.

Ben je benieuwd hoe je onderneming op deze en nog andere trends kan inspelen? Bekijk dan de website van communicatiebureau Kicker en laat je inspireren door hun aanbod en expertise!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *